måndag 25 juli 2016

Halvtid för sommarens läslista




Halva tiden för sommarens läslista har passerat och det är därför i vanlig ordning dags att stämma av hur läget ser ut. Redan på förhand vet jag att läget inte ser bra ut för det är massa annat som har tagit min tid och läsandet har definitivt blivit lidande.

Nåja, såhär ser det då alltså ut:

De här har jag läst:
Skugghäxan av Katerina Janouch

De här håller jag på med:
Efter festen av Lisa Jewell
Vargarnas tid av Elisabet Nemert

De här har jag inte ens börjat med:
Maze runner av James Dashner
Sophies historia av Jojo Moyes
Sigrid av Johanne Hildebrandt


Ska jag hinna med alla måste jag alltså sätta lite fart. Men det ser ljusare ut framåt vad gäller möjligheter till lästid. Förhoppningsvis hinner jag i alla fall med fler än en!

Hur går eran sommarläsning? Har det blivit av att läsa det ni vill?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar