torsdag 25 februari 2016

Nytt avsnitt av Gåsmamman ikväll!

Ikväll kommer ett nytt avsnitt av Gåsmamman! Den har ju varit väldigt uppmärksammad innan den hade premiär på kanal 5 förra veckan och jag hade verkligen fått upp ögonen för den men hade missat att den skulle börja visas på kanal 5, jag trodde att den bara skulle ligga på C more. Blev glatt överraskad när jag insåg att jag kunde se den! Nu har vi visserligen inte kanal 5 längre men sambon och jag såg istället första avsnittet direkt efter att det sänts på TV då avsnittet lades ut på kanal 5 play.

Någon annan som såg den? Jag gillade första avsnittet väldigt mycket och har stora förhoppningar för resten av serien. Alexandra Rapaport är ju sjukt duktig också! Hoppas verkligen att det inte är en sådan serie som startar starkt och sedan tappar massa. Håller tummarna för att det ska fortsätta vara spännande ikväll!

Bildkälla


2 kommentarer:

  1. Jag har gillat de här två första avsnitten men lite irriterad när jag sett det på kanal5s app för i reklamen som visas gör de reklam för nästa avsnitt så man blev spoilad :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men, det är ju lite dumt :/ Då förstörs ju lite av spänningen :/

      Radera